بروح جديدة.

By Luthfia Syahnaz - 22.45

I have a new spirit .

At this moment, its being the biggest spirit which I have .

Honestly, I have been tired defend for us, but I had to fight for their .

J'ai un esprit nouveau.
En ce moment, son être le plus grand esprit que j'ai.
Honnêtement, j'ai été fatiguée pour nous défendre, mais j'ai dû me battre pour leur.

私は新しい精神を持っている
この時点でその私が持っている最大の精神であること。

正直私は私たちのために守る疲れてきたが、私彼らのために戦わなければならなかった

  • Share:

You Might Also Like

1 comments